Septembris liitus Kprindi juhtgrupiga uus kvaliteedijuht Silja Nurmse. Tal on pikaajaline kogemus tootmisettevõtete kvaliteedijuhtimises ning ta toob K-Printi tervikliku ja süsteemse lähenemise, mis katab kogu protsessi – alates müügist ja projektijuhtimisest kuni tootmise, kaubaväljastuse ja reklamatsioonihalduseni.
„Meie eesmärk ei ole paberite täitmine, vaid süsteem, mis töötab ka siis, kui keegi ei vaata.“
Terviklik vaade kvaliteedile
Kui seni on kvaliteedijuhtimine trükitööstuses sageli keskendunud värvikõikumiste kontrollile, siis Silja eestvedamisel vaadatakse K-Printis tervet protsessi – alates müügist, projektijuhtimisest ja tootmisest kuni kaubaväljastuse ja reklamatsioonihalduseni. Eesmärk on luua süsteemne, selge ja lihtne kvaliteedijuhtimise raamistik, mis toetab kogu meeskonda igapäevatöös.
Esimesed sammud
Silja sõnul on esmamulje ettevõttest väga positiivne: „Inimesed on avatud, lahked ja ootavad sisulisi muutusi. Minu eesmärk on luua süsteem, mis muudab protsessid selgemaks ja arusaadavamaks ning toimib ka ilma pideva kontrollita. Soovin kasvatada koos tegemise ja teineteise toetamise kultuuri. Usun, et üksi saab algatada muutuse, kuid edu sõltub alati meeskonnast.“
Uue kvaliteedijuhtimise fookuses on:
- juhtimissüsteemi koolitused juhtgrupile ja võtmetöötajatele,
- ISO 9001 standardi täielik rakendamine praktilise kasu saavutamiseks,
- protsesside kaardistamine ja dokumentatsioonihaldus,
- praagi- ja reklamatsiooniprotsessi tugevdamine.
Samm edasi
Kprindi kvaliteedijuhtimise reform ei keskendu ainult trükikvaliteedi tagamisele, vaid loob läbipaistva ja tõhusa süsteemi, mis toetab nii töötajaid kui ka kliente. Muutuste eesmärk on kasvatada koostöö- ja vastutuskultuuri, kus kvaliteet on loomulik osa igapäevatööst.